Standardowa wysyłka towaru (najtańsza opcja), koszty przesyłki oraz czas realizacji zamówienia.

Standardowa wysyłka towaru (najtańsza opcja), realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost, Poczty Polskiej, firmy kurierskiej K-EX oraz firmy DPD (w przypadku wysyłek zagranicznych).



Koszty przesyłki:

ODBIÓR WŁASNY

  • Odbiór własny to koszt 0zł - ale wymaga on odbioru towaru w siedzibie firmy (sklep stacjonarny) w Poznaniu na ul. Powstańców Wlkp. 12b - przed odbiorem prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem w celu potwierdzenia czy towar jest na miejscu czy dopiero jest zamówiony. Jeżeli produkt jest dostępny sami informujemy klienta o dostępności. Maksymalna kwota zamówienia nie może przekraczać 2000 zł. Zamówienia powyżej tej wartości realizujemy tylko po telefonicznym uzgodnieniu, po zweryfikowaniu płatnika.

 

PACZKOMATY (InPost)

  • 11,99 PLN  przedpłaty na konto lub płatność kartą
  • przy zakupie powyżej 349 zł - WYSYŁKA GRATIS

 

KURIER

  • 16,99 PLN  przedpłaty na konto lub płatność kartą
  • 19,99 PLN  pobranie - cała kwota zamówienia płatna u kuriera (maksymalna kwota zamówienia nie może przekraczać 2000 zł)
  • przy zakupie powyżej 349 zł - WYSYŁKA GRATIS (nie dotyczy wysyłki za podbraniem)

  • Jeżeli są jakieś wątpliwości lub problemy to prosimy o kontakt telefoniczny, a na pewno coś poradzimy (+48 61 8 537 532)

Kurier DPD - wysyłka zagraniczna

Ceny i koszty dowozu dotyczą paczek do 10 kg.

STREFA 1 Niemcy, Czechy, Litwa - 59zł
STREFA 2 Belgia,Holandia, Luxemburg, Słowacja, Węgry, Łotwa, Austria, Dania, Słowenia - 79zł
STREFA 3 Estonia, Bułgaria, Francja (kontynent), Rumunia, Włochy - 129zł
STREFA 4 Finlandia, Hiszpania(kontynent), Irlandia, Szwecja, Portugalia (kontynent) - 159zł

 

Jeśli złożycie Państwo zamówienie jako firma i dysponujecie międzynarodowym numerem VAT, odejmiemy podatek VAT od faktury. Uprzejmie prosimy o wcześniejsze złożenie zamówienia i podanie informacji o firmie. Następnie po wysłaniu zamówienia , VAT zostanie usunięty z faktury, i otrzymacie zwrot różnicy przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przy składaniu zamówienia.

 

Czas realizacji zamówienia.

Część towarów posiadamy na stanie magazynowym sklepu. Te produkty wysyłamy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) w przypadku przesyłki pobraniowej, lub w ciągu 24 godzin (w dni robocze) po otrzymaniu wpłaty na konto.

Ze względu jednak na chęć zaspokojenia potrzeb jak największej ilości klientów, część towarów musimy zamówić z magazynów w Belgii. Wtedy zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w ciągu kilku dni roboczych od złożenia zamówienia. O czasie realizacji informujemy jest już na etapie wyboru konkretnego produktu (rozmiaru i koloru). Jednocześnie informujemy, że każdy zakup dokonany u nas w sklepie internetowym podlega regulacjom prawnym dotyczącym sprzedaży na odległość.

Zastrzegamy sobie także prawo do odmowy realizacji zamówienia, w sytuacji braku dostępności towaru (kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia). Dlatego niezbędne dla nas jest posiadanie Państwa numeru telefonu, by mieć z Państwem szybki kontakt w celu powiadomienia o ewentualnym braku towaru.